10 Učinkovitih načinov za boljše življenje

V prispevku smo napisali 10 učinkovitih trikov kako lahko izboljšate vaše življenje v tem hitrem tempu dneva. Koliko stvari dejansko počnete sami od sebe?

1. Spite 30 minut dlje na dan, katerega morate biti super produktivni

Raziskave kažejo, da spanje le 30 minut več kot običajno, dela čudeže, saj vam s tem zmanjša dnevno utrujenost in napetost.

2. Naredite trik samemu sebi

Načrtujete nekaj vendar vedno zamudite? Nastavite si vse vaše ure 10 – 15 minut prej, kot je njihov pravi čas. To pomeni, da se bo vašo hitenje in zamujanje tokrat obrestovalo. Postanite oseba, ki bo vedno prišla na dogovorjeno lokacijo ob pravem času.

3. Najbolj pomembno delo opravite med 14. in 15. uro.

Raziskave, izvedene na kalifornijski univerzi so pokazale, da se pri večini ljudi kakovostno delo prične ob 11 uri in doseže vrh med drugo in tretjo uro v popoldanskem času. Če boste to uro izkoristili za vaše najpomembnejše in najzahtevnejše naloge, boste lahko izkoristili vašo najvišjo koncentracijo vaših možganov.

4. Označevanje vaših dogodkov v koledar

Imate ves čas v glavi kaj morate še storiti oziroma ste kaj pozabili? To je tudi eden velik stres, ki ga lahko popolnoma razbremenite. Vpišite si vse pomembne in nepomembne dogodke in naloge v koledar. Najlažji način, da vpisujete kar v vaš pametni telefon, saj je dandanes najverjetneje ves čas z nami.

5. Preglejte vašo e-pošto samo trikrat na dan

Mnogi se na koncu počutijo, kot da so ves dan priklenjeni na mapo »Prejeto«. Namesto, da bi se vključili v ta neprekinjen tok dokumentov, postavite omejitev, kolikokrat na dan boste preverjali vašo e-pošto.

6. Vsako vašo odločitev omejite na 3 možnosti

Čutimo, da si želimo veliko izbire, toda znanost kaže da nas veliko odločitev privede do veliko stresa in manj sreče ob izbiri.

7. Namesto da razmišljate, za kaj nimate časa, razmislite, za kaj imate čas

Ta miselni trik vključuje uporabo dvomov v vašo korist. Pustite si razvijati vašo miselnost in presenečeni boste, kaj vse lahko dosežete v tem času.

8. Uporabljajte limonine osvežilce zraka

Morda se sliši čudno, toda raziskave, ki jih je opravil največji japonski proizvajalec dišav Takagaso, držijo. Ugotovili so, da je 54 odstotkov ljudi, ki delajo z računalnikom, naredilo manj napak, ko je vonj limone predstavljal njihov delovni prostor. Ne potrebujete pripravljati pravega sadja, dovolj so tudi že eterična olja, ki imajo vonj limone.

9. Navdušite se za hobi, za katerega ste prepričani, da lahko postanete dobri

Ne glede na to ali gre za kolesarjenje, slikanje ali igranje inštrumenta, si dovolite, da občutite svoje dosežke in lastni uspeh. To bo pripomoglo tudi na delo v vaši službi in prostem času. Predvsem pa se bo zvišala vaša samozavest.

10. Zbrišite ljudi iz družbenih omrežij, ki jih ne poznate

Raziskava, ki jo je opravila univerza Pace, je dokazala slabo počutje. Raziskovalci so ugotovili, da so bili ljudje, ki so pogosto uporabljali Instagram in spremljali večje število tujih zvezdnikov, vplivnežev,… , bolj nagnjeni k družbenim primerjavam in depresivnim simptomom. Poleg tega pa boste zmanjšali čas pregledovanja »nepotrebnih« objav iz ur v minute.

0

vedivedi

Vedivedi.si spletni portal, ki širi znanje. Najbolj rastoči slovenski portal, ki vam ponuja vrhunske novice in zanimivosti o Sloveniji in širnem svetu...

Dodaj odgovor